لوگو کانال

مجموعه 4000 لغت انگلیسی با ترجمه فارسی – درس 106

زبان ویدیو: در این کانال ویدیوهای آموزش 4000 لغت انگلیسی با ترجمه فارسی با تصویر، تلفظ و تمرین های کتاب با پاسخ منتشر می شود. این مجموعه شامل 4000 لغت متداول و رایج انگلیسی است که همراه تصویر مرتبط برای هر لغت کار شده است.

یادگیری لغات به روش تصویرسازی ذهنی می تواند کلمات را به حافظه تصویری شما بسپارد و اینگونه باعث می شود تا سال های طولانی آنها را در ذهن داشته باشید.  

توجه مهم: ویدیوهای این مجموعه قابل دانلود نیستند و فقط بصورت آنلاین می توانید آنها را تماشا کنید. برای دانلود و تهیه یکجا تمام سری‌های این مجموعه کلیک کنید.

معرفی مجموعه آموزش 4000 لغت انگلیسی با ترجمه فارسی

این مجموعه که در 6 بخش آماده شده است که هر بخش از آن دارای 30 درس می باشد که هر درس 20 کلمه را آموزش می دهد. شیوه آموزش این مجموعه به این شکل است که ابتدا معنی کلمه بیان می شود، سپس مثالی برای آن کلمه ارائه می شود. بعد از کلماتی که در هر درس آموزش داده می شوند تمریناتی نیز برای تسلط بیشتر زبان آموزان ارائه می شود. در انتهای هر درس نیز داستانی قرار داده شده است که در آن کلمات آموزش داده شده بکار رفته اند.

همه این آموزش ها را می توانید در این کانال دنبال کنید.

معرفی مجموعه 4000 لغت پرکاربرد انگلیسی

این مجموعه یکی از معروف ترین کتاب ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که در شش جلد و برمبنای سطوح سه گانه منتشر شده است. بسیاری از کتاب های لغت انگلیسی موجود شامل کلمه به همراه معنی و یا بعضا تلفظ صحیح کلمات می باشند. در مجموعه 4000 واژه ضروری از لغات پرکاربرد و رایج گنجانده شده و به طور تقریبی می توان گفت که تمام واژگان سطوح مقدماتی و متوسط در این کتابها گردآوری شده است.

هر یک از این کتاب ها مشتمل بر ۳۰ درس است و در هر درس ۲۰ واژه قرار داده شده است. در این کتاب ها روش آموزش لغات به این شکل است که ابتدا واژه ای آورده می شود و بعد از آن برای تثبیت واژه جمله ای هم به عنوان مثال بیان می شود. برای هر لغت تصویر کوچکی در نظر گرفته شده که می تواند به تثبیت واژگان در حافظه بلند مدت کمک کند.

در پایان هر درس نیز یک داستان با استفاده از لغات جدید ارایه شده و برخی از لغاتی که در دروس قبلی آموزش داده شده است مجددا گنجانده شده و این موضوع شما را با کاربرد لغات در جمله و مکالمه ها آشنا می کند و تاثیر بیشتری بر یادگیری شما خواهد داشت. لیست 4000 لغت ضروری انگلیسی ارائه شده در کتاب هم در زبان محاوره و هم در نوشتار پرکاربرد هستند و برای هر سطحی از سطوح مختلف زبان آموزان مفید است. (منبع)